logo_bip.gif

OIP2

chor banner

 

 

Odwiedziło nas już:

3446804
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Ten miesiąc
All days
322
913
2245
39859
3446804

Logowanie

Szukaj na stronie

Informujemy, że Twoje dane osobowe osobowe przetwarzane przez Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Ciechanowie, adres: ul. Czarnieckiego 40 Ciechanów 06-400 jako Administratora danych. W celu skontaktowania z Inspektorem Osobowych Dane - Panią Beatą Duch-Kosiorek, napisz pod adresem

Twoje dane będziemy przechowywać do czasu wygaśnięcia roszczeń z nią związanych. Przysługuje Ci prawo do ich dostępu danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne. 

 


Drodzy rodzice i uczniowie

W sprawie uzgodnień na boisku przy Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi

prosimy o kontakt p. Pawłem Nowotka nr tel. 500 829 427

Dyrekcja Szkoły

 


Szanowni Państwo,

na prośbę Ministerstwa Edukacji i Nauki przekazujemy broszury pt.: Dzieci w wirtualnej sieci i Nastolatki w wirtualnym tunelu. Zostały one opracowane przez Fundację Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii w Poznaniu.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałai.

Linki do broszury:

Dzieci w wirtualnej sieci

Nastolatki w wirtualnym tunelu

zobacz nasze wiadomości22

 

 

   W grudniu 2023 r. odbyło się ostatnie spotkanie zespołu zarządzającego oraz zajęcia z uczniami, podczas których przeprowadzono zogniskowany wywiad grupowy po zrealizowaniu wszystkich projektowych działań. Dokonano ewaluacji projektu na podstawie ankiety on-line przygotowanej i przeprowadzonej przez koordynatorki projektu. Z wypowiedzi uczniów wynika, że projekt był dla nich ciekawy, a połączenie zabawy z nauka było fajne. Uczestnicy, podczas zajęć, bardzo dobrze bawili się i integrowali. Podkreślili też, że mogli ze sobą rywalizować i wygrać nagrody.    

  Wspólnie przygotowano rekomendacje do realizacji podobnych projektów w kolejnych klasach VII oraz wykonano ulotkę podsumowującą projekt. Ulotki wręczono wszystkim uczestnikom Projektu.   

Czytaj więcej...

 

 

W listopadzie uczniowie klasy 7ai, 8ai i 8bi (podzieleni na sześć grup) brali udział w warsztatach " Podróż wakacyjna z robotami Jimu i Photon" w ramach projektu "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu". Uczniowie grali w Memo z robotami poznając zagadnienia związane z wakacyjnym wyborem środków transportu (elektryk, a samochód spalinowy, czy rower lub samolot). Wykonali zadania dotyczące ekojazdy i ekologicznych kosztów podróży. Na koniec warsztatów uczniowie posegregowali odpady, które często są "pamiątkami z wakacji" pozostawiane przez turystów po urlopach. Warsztaty przygotowała i poprowadziła p. Katarzyna Palińska. Projekt dofinansowała Fundacja mBanku.

Czytaj więcej...

 

W dniu 14 listopada, od lat obchodzony jest Dzień Czystego Powietrza. W ramach świętowania, uczestnicy projektu "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu", uczniowie klas 7ai, 8ai i 8bi, w dniu 15 listopada uczestniczyli w Grze Terenowej "GraMY o Skarb, czyli czyste powietrze w Ciechanowie".

W imprezie wzięło udział osiem 4-6-osobowych zespołów, każdy pod troskliwym okiem Opiekuna-Nauczyciela. Gra toczyła się w przestrzeni miejskiej na terenie Dzielnicy Śmiecin. Trasa liczyła ok. 2,5 km. Start i Meta znajdowały się w naszej Szkole, a Punkty Kontrolne, usytuowane były w różnych miejscach. Uczniowie mieli do wykonania 11. zadań różnego typu oraz 3. misje. Celem Gry było aktywne spędzenie czasu, z grupą kolegów i koleżanek, na świeżym powietrzu, połączone z edukacją w zakresie źródeł i skutków zanieczyszczeń powietrza, a także szukania sposobów ich zapobiegania, z wykorzystaniem matematyki.

Czytaj więcej...

W środę, 25 października 2023 r., uczestnicy Projektu edukacyjnego "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu" z klas 8ai i 8bi, pod opieką koordynatorek p. Katarzyny Palińskiej i p. Małgorzaty Nowakowskiej oraz p. Doroty Krawczyk i p. Moniki Morawskiej, a dzień później, uczniowie klasy 7ai pod opieką p. Iwony Kołakowskiej, udali się do sąsiadującego ze Szkołą Parku Nauki Torus. W #ParkNaukiTorus młodzież uczestniczyła w warsztatach "Ekologiczny transport przyszłości". Zajęcia poprowadziła dr Marta Radomska. Uczniowie dowiedzieli się co to są ogniwa i bioogniwa paliwowe, jak działają i do czego można je wykorzystać. Wykonali pomiary emisji spalin i porównali koszty podróży samochodem wodorowym i  spalinowym. Przeprowadzili doświadczenie z pozyskaniem wodoru z wody destylowanej. Wodór zasilił samochodziki, które samodzielnie uruchomili.

Czytaj więcej...

 

    Uczniowie klas: 7ai, 8ai i 8bi, w ramach projektu edukacyjnego nt. "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu" podjęli EKOwyzwanie pn. "Zrezygnuj z samochodu". Młodzież, dokumentuje w EKOdzienniczkach zmianę swoich zachowań transportowych. Zamiast jazdy samochodem, przesiadają się do autobusu ZKM, wybierają jednoślady – rowery i hulajnogi lub chodzą pieszo, spacerują.

Czytaj więcej...

Do szkoły dostarczono już przesyłkę ze specjalnymi czterema samochodami wodorowymi. Pojazdy te zostaną zaprezentowane uczniom w dniach 25 i 26 października 2023 r., podczas warsztatów w Parku Nauki Torus w ramach projektu edukacyjnego "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu". 

Czytaj więcej...

Pierwsze spotkanie grupy zarządzającej, w ramach projektu nt. "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu", za nami. Od 1 października br. każdy uczestnik podejmie EKOwyzwanie "Zrezygnuj z samochodu". Młodzież, będzie dokumentować w swoich EKOdzienniczkach miesięczne ekowyzwanie, przesiadając się w  komunikację miejską, wybierając jednoślady (rowery, hulajnogi, rolki) lub chodzenie pieszo. Uczniowie będą przeliczać ilość CO2 i innych gazów cieplarnianych, których nie wyemitowali, dzięki zmianom swoich zachowań transportowych.

Czytaj więcej...

Nie przypadkowo, 22 września, w Europejskim Dniu bez Samochodu, odbyło się spotkanie uczniów klas 7 ai, 8 ai i 8 bi - uczestników projektu nt. "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu". Projekt będzie realizowany w szkole do 15 grudnia 2023 r. w ramach X edycji Programu grantowego mPotęga. Koordynatorki projektu – p. Katarzyna Palińska, nauczycielka matematyki i informatyki oraz p. Małgorzata Nowakowska, nauczycielka biologii i chemii – przedstawiły uczniom koncepcję przedsięwzięcia i przeprowadziły zogniskowany wywiad grupowy przed realizacją zadań.

Czytaj więcej...

 

      W roku szkolnym 2023/2024, we współpracy z  Parkiem Nauki Torus w Ciechanowie, w szkole będzie realizowany projekt "Matematyka dla klimatu – edukacja młodzieży w zakresie roli matematyki w zrozumieniu i zwalczaniu zmian klimatu". Jego autorkami są panie - Katarzyna Palińska, nauczyciel matematyki i informatyki oraz Małgorzata Nowakowska, nauczyciel biologii i chemii.

Czytaj więcej...