logo_bip.gif

chor banner

Logowanie

Odwiedziło nas już:

1071514
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Ten miesiąc
All days
1053
1996
6666
29797
1071514

Szukaj na stronie

 
Informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Ciechanowie, adres: ul. Czarnieckiego 40 Ciechanów 06-400 jako Administratora danych. W celu skontaktowania się z Inspektorem Danych Osobowych - Panią Beatą Duch-Kosiorek,  napisz pod adres e-mail: rodobeata@gmail.com.   

Twoje dane będziemy przechowywać do czasu załatwienia Twojej sprawy i wygaśnięcia roszczeń z nią związanych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne.

 

Szanowni Państwo Rodzice,
informuję, że oddziały przedszkolne i świetlica szkolna zaczną funkcjonować w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Ciechanowie  prawdopodobnie  ok. 18 maja 2020r. decyzją Prezydenta Miasta Ciechanów.
Pierwszeństwo mają dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Szczegółowe informację będą zamieszczane na bieżąco.


Aldona Krzywicka, dyrektor  Sp7

 

UWAGA ÓSMOKLASIŚCI!!!

Logowanie do szkół ponadpodstawowych

Drodzy uczniowie, 

nadszedł czas wyboru szkoły średniej. 
Link do strony logowania:
https://ciechanow.edu.com.pl/kandydat

 

Listy dzieci przyjętych do klas I i oddziału "0"

na rok szkolny 2020/2021

Listy dzieci przyjętych do klas I:

Strona 1 - https://drive.google.com/open?id=1TCYe_qxoJON5x6M1A5dLTQlOhinTtfCN

Strona 2 - https://drive.google.com/open?id=1_xXNjq37DFxf96tzGycYjWa2seuaIlTe

Strona 3 - https://drive.google.com/open?id=19CdzX_Oq5eeBqOvWq9pjK-JflYD8Y5pp

Strona 4 - https://drive.google.com/open?id=1zTtX5nYqqMwOtQgATCCATJbh3RG0oV_k

 

Lista dzieci przyjętych do oddziału "0":

Strona 1 - https://drive.google.com/open?id=1hi8a7RE-_73eRemvwGIrTxv7eQGvlbzk

Strona 2 - https://drive.google.com/open?id=1R6OKTOvDTjWTSgKIZTpf9zqJBvaFWvVK

 

Lista rezerwowa dzieci do oddziału "0":

https://drive.google.com/open?id=1XmiM8K6HWrWV40lEEAItJreD8dY6DLSG

 

Harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

na rok szkolny 2020/2021

Terminy_postepowania_rekrutacyjnego_2020/2021.docx 

Harmonogram_rekrutacji_do_szkol_ponadpodstawowych_-_komunikat_MEN.DOCX

 

Szanowni Państwo,

prosimy o zapoznanie się z pismem Mazowieckiego Wicekuratora Oświaty, dotyczącym rekrutacji do szkół ponadpodstawowych 2020/2021 (KPZ.571.1.2.2020)
 
Stosowne pliki w załączniku.

Pismo przewodnie do gmin i szkół podstawowych.

Wykaz szkół ponadpodstawowych.

Kuratorium Oświaty w  Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa

 

 

Drodzy Nauczyciele, Uczniowie  i Rodzice

W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji informujemy, że uczniowie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Ciechanowie mimo zawieszenia zajęć dydaktycznych w szkole, są nadal objęci pomocą psychologiczno- pedagogiczną w ramach obowiązujących dostosowań wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. Pedagog, psycholog, nauczyciele wspomagający i terapeuci pozostają do dyspozycji uczniów i ich rodziców.

Zwracamy się z prośbą do naszych uczniów o zrozumienie, odpowiedzialne zachowania i wypełnianie obowiązków szkolnych w warunkach domowych. Życzymy ciekawych wirtualnych spotkań z nauczycielami i dobrej pracy samokształceniowej. Pamiętajcie o sobie wzajemnie. Być może są wśród Was tacy, którzy nie mają stałego dostępu do wysyłanych ze szkoły wiadomości, prosimy informujcie się nawzajem.

Państwa Rodziców, prosimy o współpracę ze szkołą drogą mailową, dziennik elektroniczny LIbrus oraz motywowanie dzieci do nauki i wykorzystanie tego danego nam czasu na bycie razem ze swoimi bliskimi. Poświęćcie ten czas na zaległe rozmowy, wzajemne wsparcie i wspólne rozwijanie pasji. Należy  pamiętać o rygorystycznym przestrzeganiu procedur związanych z sytuacją epidemiologiczną. Od Państwa odpowiedzialnej postawy i konsekwentnego egzekwowania od młodzieży zasady: ZOSTAŃ W DOMU zależy skuteczność podejmowanych działań i bezpieczeństwo zdrowotne nas wszystkich. Należy śledzić na bieżąco komunikaty Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Zdrowia i Ministra Edukacji Narodowej oraz informacje przesyłane przez Szkołę.

To jest pewnego rodzaju egzamin dla wszystkich nas. Zdajmy go z wynikiem pozytywnym.

                                                                                                                                                      Z wyrazami szacunku
                                                                                                                                           Aldona
Krzywicka, dyrektor szkoły

 

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie prosimy o zapoznanie się z pismem Mazowieckiego Wicekuratora Oświaty o sygnaturze WKS.550.42.2020.AL .

Stosowny plik w załączeniu.

 

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Al. Jerozolimskie 32

00-024 Warszawa

Pismo Mazowieckiego Kuratora Oświaty

 

Szanowni Państwo,

w związku z nowymi obostrzeniami  w kwestii bezpieczeństwa publicznego, Mazowiecka Policja przygotowała kolejny apel do rodziców i uczniów. Bardzo proszę o jego upowszechnienie przyjętymi kanałami komunikacji z rodzicami i uczniami (m.in. dziennik elektroniczny, strona internetowa). W załączeniu treść apelu  w wersji edytowalnej - dokumentu i prezentacji.

 
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa

NOWE OBOSTRZENIA I ZASADY

MAZOWIECKA  POLICJA  APELUJE!

 

Szanowni Państwo.

Oto link z adresem do poradnika MEN na temat kształcenia na odległość:

https://liblink.pl/01gYMpCeEw

 

 

 

 

Drodzy rodzice i uczniowie!

Informujemy, że w związku z trwającymi pracami budowlanymi na terenie posesji naszej szkoły plac zabaw zostaje wyłączony z użytkowania do odwołania.

Dyrekcja Szkoły

 

W sprawie uzgodnień dotyczących gry na boisku przy Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi proszę o kontakt

p. Pawłem Nowotka nr tel. 500 829 427

Dyrekcja Szkoły

zobacz nasze wiadomości22

Miejski Zespół Szkół nr 2

ul. Czarnieckiego 40

06-400 Ciechanów

tel. 23 672 22 46

 

 

Integracja - sposób kształcenia osób z niepełnosprawnościami (klik)

 

Nadrzędnym celem naszej szkoły jest wszechstronny rozwój ucznia we wszystkich sferach (wiedza, umiejętności, wartości, relacje w grupie, relacje ze społeczeństwem, relacje z samym sobą).

Klasy integracyjne dają możliwość wspólnego kształcenia się dzieci pełnosprawnych z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Zalety klas integracyjnych 

  • w klasie uczy się do 20 uczniów, w tym 3-5 uczniów z orzeczeniem,
  • w klasie pracuje jednocześnie dwóch nauczycieli (nauczyciel przedmiotu i pedagog specjalny),
  • indywidualizacja procesu nauczania, program, formy i metody pracy są dostosowane do potrzeb i możliwości każdego dziecka,
  • dzieci mają zapewnioną dodatkową pomoc specjalistyczną,
  • integracja dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych w naturalnym środowisku rówieśniczym, nauka nawiązywania prawidłowych kontaktów i niesienia pomocy innym,
  • wykształcenie u wszystkich dzieci postaw tolerancji, akceptacji, szacunku,
  • od 2015 r. uczestniczymy w Projekcie naukowym realizowanym przez Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Ewy Pisuli. Celem Projektu jest przeprowadzenie adaptacji polskich wersji językowych dwóch narzędzi do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu określanych mianem złotego standardu diagnostycznego: ADOS-2 i ADI-R. Projekt stanowi ważny krok w kierunku umożliwienia stosowania ADOS-2 i ADI-R w Polsce.
  • w 2015 r. zdobyliśmy główną nagrodę w drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu „Szkoła przyjazna dla każdego” organizowanego przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych i Polskie Towarzystwo Zespołu Aspergera.

Powyższe działania prowadzą terapeuci specjaliści w specjalistycznych gabinetach wyposażonych w profesjonalny sprzęt terapeutyczny oraz całą gamę programów multimedialnych i pomocy dydaktycznych, dzięki którym pomoc uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych jest bardzo efektywna. Wyposażenie gabinetów było możliwe dzięki otwartości placówki na innowacje pedagogiczne i udziałowi w różnych przedsięwzięciach, których jesteśmy pomysłodawcami lub uczestnikami.


Udogodnienia dla dzieci niepełnosprawnych:

  • możliwość zorganizowania dowozu do szkoły,
  • winda dla dzieci na wózkach inwalidzkich,
  • platforma do zjazdów po schodach,
  • podjazdy dla wózków inwalidzkich,
  • toalety dla uczniów niepełnosprawnych.

Specjalistyczne działania terapeutyczne prowadzone przez terapeutów specjalistów to:

trening umiejętności społecznych: prowadzi do poszerzenia wiedzy o społecznych; zwiększenia zakresu umiejętności wykonawczych; zmiany doświadczeń, przeżyć związanych z byciem w sytuacjach społecznych, zmniejszenia doświadczanego napięcia, uzyskania lepszej samooceny;

trening Metodą Tomatisa: stymuluje mózg poprzez wielokrotnie powtarzane seanse słuchowe przy użyciu urządzenia stworzonego specjalnie do tego i stopniowego wspomagania mózgu w analizowaniu informacji dźwiękowej. W ten sposób mózg przygotowuje się do pochłaniania wiedzy. Poprawia się pamięć, koncentracja uwagi, jakość pisma, znikają problemy w komunikacji, zwiększa się zdolność przyswajania języków obcych;

trening EEG Biofeedback; pomaga uzyskać lepsze wyniki w nauce poprzez wzrost efektywności pracy mózgu. Metoda ta pozwala zwiększyć szybkość myślenia, pamięć i koncentracje uwagi i znacząco wpływa na jakość życia;

terapia logopedyczna: skierowana jest do uczniów mających problemy z prawidłową wymową, jąkaniem;

psychoterapia poznawczo-behawioralna: jest to skuteczna, udokumentowana badaniami klinicznymi metoda postępowania terapeutycznego w różnych zaburzeniach psychicznych. Nastawiona jest na zamianę myślenia (sfera poznawcza) i zmianę zachowań (sfera behawioralna). Zmodyfikowany w trakcie terapii sposób myślenia powoduje zmianę emocjonalną i oczywiście zmianę zachowań. Psychoterapia nastawiona na rozwiązywanie bieżących, konkretnych trudności i problemów;

terapia psychologiczna;

zajęcia z oligofrenopedagogiem;

wspieranie rozwoju poznawczego: rozwijanie rozwoju intelektualnego i emocjonalnego dzieci poprzez wprowadzanie nowych aktywności oraz wykonywanie wielu ćwiczeń wzmacniających rozwój psychoruchowy; ćwiczenia łączą ze sobą elementy nauki i zabawy;

terapia integracji sensorycznej: rozwijanie prawidłowego odbioru i analizy bodźców dostarczanych z otoczenia poprzez zmysły zewnętrzne (wzrok, słuch, dotyk, smak, węch) oraz płynące z własnego ciała poprzez zmysły wewnętrzne (równowagi i czucia głębokiego). Jest dla dziecka bardzo atrakcyjna, gdyż ma charakter wesołej zabawy ruchowej;

terapia zajęciowa: uaktywnianie uczniów poprzez wykonywanie określonych czynności mających również charakter usprawniania psychicznego.