logo_bip.gif

chor banner

 

 

MASCOT STANDARD FRONT2 1

Logo LDK 4

Logo SKS 3

Logowanie

Odwiedziło nas już:

2472081
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Ten miesiąc
All days
421
1055
6816
25171
2472081

Szukaj na stronie

Informujemy, że Twoje dane osobowe osobowe przetwarzane przez Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Siacisk im. Jana Pawła II w Ciechanowie, adres: ul. Czarnieckiego 40 Ciechanów 06-400 jako Administratora danych. W celu skontaktowania z Inspektorem Osobowych Dane - Panią Beatą Duch-Kosiorek, napisz pod adresem e-mail: b.duch@obslugarodo.pl

Twoje dane będziemy przechowywać do czasu czasu sprawy sprawy Sprawy i wygaśnięcia roszczeń z nią związanych. Przysługuje Ci prawo do ich dostępu danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne.


 

ogłoszenie 2 

 tu - Wniosek o przyjęcie ucznia do klas II - VIII


Drodzy rodzice i uczniowie

W sprawie uzgodnień na boisku przy Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi

prosimy o kontakt p. Pawłem Nowotka nr tel. 500 829 427

Dyrekcja Szkoły


Szanowni Państwo,

na prośbę Ministerstwa Edukacji i Nauki przekazujemy broszury pt.: Dzieci w wirtualnej sieci i Nastolatki w wirtualnym tunelu. Zostały one opracowane przez Fundację Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii w Poznaniu.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałai.

Linki do broszury:

Dzieci w wirtualnej sieci

Nastolatki w wirtualnym tunelu

zobacz nasze wiadomości22

Projekt nowej podstawy programowej stał się przyczynkiem do działań podejmowanych przez nauczycieli naszej szkoły na zajęciach komputerowych i wprowadzeniu innowacji pedagogicznej „ Programuję i ja”. Innowacja programowa polega na wprowadzeniu podstaw programowania w ramach zajęć komputerowych w klasach IV szkoły podstawowej w środowisku dedykowanym nauce programowania przez uczniów Scratch.

Umiejętność programowania staje się dziś jedną z najbardziej poszukiwanych kompetencji na rynku pracy, dlatego uczniowie wynosić będą z lekcji zajęć komputerowych już nie tylko umiejętność obsługi programów, ale również wiedzę jak te programy powstają i jak tworzyć własne nieskomplikowane aplikacje.Ucząc się programowania uczeń zdobywa wiele innych kompetencji takich jak: projektowanie, planowanie strategiczne, zarządzanie, wytwarzanie czy administrowanie. Poprzez poznanie środowiska Scratch uczeń ma możliwość kształtowania samodzielnego myślenia w sposób logiczny i algorytmiczny w rozwiązywaniu problemów w trakcie zajęć z programowania na różnych poziomach zaawansowania. Młody człowiek staje się nie tylko odbiorcą TIK lecz ma możliwość poznania podstaw języka programowania dzięki czemu może realizować własne pomysły i projekty oraz wykorzystywać je do własnych potrzeb. Aby uczeń mógł opanowań wiele złożonych funkcji środowiska Scratch, poszczególne zagadnienia będą wprowadzane stopniowo w taki sposób, aby na każdych kolejnych zajęciach występowały elementy już poznane (celem utrwalenia ich) oraz nowe, dające większe możliwości realizacji coraz bardziej złożonych projektów. Środowisko Scratch stwarza uczniom możliwość tworzenia własnych aplikacji oraz daje szeroki wachlarz wykorzystania ich zarówno do zabawy (gry, animacje) jak też do nauki z innych przedmiotów.

Działaniem innowacji zostaną objęci uczniowie klasy IV szkoły podstawowej w roku szkolnym 2016/2017. Następnie ci sami uczniowie w klasie V i VI. W ramach zajęć komputerowych programowanie będzie obejmowało corocznie 14 godzin lekcyjnych. Autorami innowacji są Katarzyna Palińska i Michał Długozima.

W trakcie realizowania programu corocznie będzie dokonywana ewaluacja działań, aby stwierdzić, w jakim stopniu osiągnięto zamierzone cele poprzez: opinię uczestników innowacji- ankieta on-line; obserwację dzieci podczas zajęć; na zajęciach corocznie uczniowie będą realizować własne projekty przez 3 godziny lekcyjne, będzie to oceną efektów ich pracy; najciekawsze projekty uczniowskie będą umieszczone na stronie internetowej szkoły; uczniowskie projekty prezentowane będą podczas Festiwali Projektów na forum szkoły.